Daisypath Anniversary tickers

lørdag 28. februar 2009

God helg alle sammen!


Så var det endelig helg igjen! Ikke at denne uken har vært spesielt slitsom, men det er så deilig å kunne være lenge oppe, sove litt lenge på morgenen, og gjøre akkurat det man vil. Denne helgen er dedikert til rydding av yttergang og loft, en liten sosial sammenkomst med gode venner i kveld, og middagsgjester i morgen (hvis lillesnuppa til Florian&Camilla har blitt frisk nok da).
I går lagde jeg quesedilla, for første gang. Så superenkelt og så utrolig godt! :) Tror det er noe vi kommer til å ha som helgekos litt oftere fremover. Måtte jo selvsagt ta et bilde av verket. Jeg er ingen mesterkokk, så når jeg lager noe og resultatet blir bra blir jeg veldig stolt. ;)
Som en diger helgebonus er det strålende sol ute! For de aller fleste ville en slik overraskelse føre til halsbrekkende turer på ski i skog og mark. Jeg ble overlykkelig fordi jeg synes det er så flott å vaske når det er sol, da ser man "skiten" bedre. ;) Så nå skal jeg straks ta frem vaskebøtta og sette i gang. God helg alle sammen! :)

2 kommentarer:

Camilla Simone sa...

Elske og å vaske når det er sol. Hadde lillemor vært frisk, hadde nok vaskebøtta vært framme her å. Go helg og håper vi ses i morgen.

Unknown sa...

Sola kan til tider vere VEL avslørande, he he...
Maten såg skikkeleg god ut:0)