Daisypath Anniversary tickers

fredag 20. februar 2009

Fotoutfordring (fredag)

ORANGE





7 kommentarer:

Lise sa...

Hihihi, genialt første-bilde:)
The cone:)

Camilla Simone sa...

Heilt ening med Lisa, genialt første bilde. Kule sokker.

Bling - our elf on the shelf sa...

Jeg digger sokkene ;)
Flotte bilder.

Unknown sa...

He he, herlege bilder:0)
Likar så utruleg godt bloggnavnet ditt...
Ha ein finfin fredag!!

Havfrua sa...

Stilige bilda. Skalv du på handa med vilje, for å sjul ka det e i siste bilde eller;)

Renathe sa...

Hehehe! I'm busted! ;) Tænkte at d va litt "på kantn" å ha bilde a ei spritflaska + at æ syns d va litt kjedeli å bære ha bilde a ei flaske, så då blei d sånn. :)

Anonym sa...

Ååååh... den blomsterknoppen der kjenner jeg igjen. Det servicet hadde min mormor når jeg var liten. Den har jeg vokst opp med :) Så utrolig å se den igjen. Det er fint service synes jeg. Takk!Klem :)