Daisypath Anniversary tickers

søndag 22. februar 2009

Fotoutfordring (søndag)

SORT OG HVIT







~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Med dette er fargeuka over. Det har vært en spennende og inspirerende uke, og jeg har hatt det utrolig morsomt. (Selv om jeg ble litt motløs da Eirik stakk til Oslo med det gode kameraet, på onsdagsmorgenen...) Stor applaus til Mette som organiserte denne utfordringen! Tusen takk for et flott initiativ! Det har vært deilig å få være litt kreativ. Som en stor bonus har jeg oppdaget mange fine blogger og mennesker. Mulig at jeg sniker innom dem en gang i blandt for å få litt inspirasjon. ;)

2 kommentarer:

Lise sa...

hihi, den morsomme elefant-dukka:D

Vestlandsjenta! sa...

Stilige bilder her inne hos deg!
Ideen med steiner likte jeg veldig godt og angrer på at jeg ikke tenkte på det selv! Hehe!
Håper du har hatt en artig uke, det har iallfall jeg!!