Daisypath Anniversary tickers

fredag 2. mai 2008

Konfirmasjon

Torsdags morgen dro vi hjem til Vesterålen, og skal være her til mandag. Vegard, nest-nest største lillebror, skal konfirmeres på søndag. :) Så nå er det husvask, støvtørking, kakebaking, stryking og pynting av lokaler for alle pengene. Og jeg skal bruke bunaden min for første gang på mange år! (Vi fant ut at jeg faktisk bare har brukt den én gang siden min egen konfirmasjon...) Jeg var veldig spent på om den fortsatt var passelig... og det var den! Jeg kan faktisk bli enda litt rundere! ;)
Deilig vær har vi også! Endelig har våren kommet, og det for fult. Det er deilig å endelig kunne gå utendørs i t-skjorte og sommersko, uten å fryse! I dag fikk vi ånden over oss og vasket bilen. Det var på tide! Vi har ikke vasket den utvendig siden i fjor, og innvendig har den ikke vært vasket siden Sture, den forrige eieren, vasket den sist. Jeg fikk også litt kunstnerisk inspirasjon, og tok en masse fantastiske (?) bilder av det som spirer og gror. Biledserie kommer senere, men jeg kan avsløre tittelen nå; "No livnar det i lundar". ;) Og så har vi grillet i dag! Årets første grilling, og det var nyyyyydelig. Svinefilet med ovnsbakte småpoteter og salat. Eirik er en fantastisk kokk! :)

Ingen kommentarer: