Daisypath Anniversary tickers

onsdag 14. mai 2008

I MITT fraggleberg!

ENDELIG, ENDELIG, ENDELIG!!! Fragglene gjennoppstår fra de døde, nå blir det helaftens spillefilm!!! Hvorfor har ingen tenkt på dette før? Dette kan bli en lang avhandling, men jeg skal heller nøye meg med å si : Bedre sent enn aldri! :)
I utgangspunktet er jeg veldig negativt innstilt til kjøpepresset som skapes rundt alle produktene som kommer i kjølvannet av barnefilmer, men denne gangen lar jeg meg rive med!!! Jeg skal raide butikkene for ALT som har dosere på seg!!! Jeg skal tapetisere leiligheten med dosere!!! DOSERE, DOSERE, DOSERE!!!

1 kommentar:

Havfrua sa...

Endelig fant du Fraglene.Ja,ja nu har du nokka å spis kveldsmaten tell. Men nu blir det ikkje"MAMMA æ vil se på "fjaglerne"". Nu får han Eirik "lide" seg gjennom den vise søppelhaugen og onkel Max reisebrev:-).