Daisypath Anniversary tickers

torsdag 23. juli 2009

Sommerferien 2009 - Åkerøya

Første del av sommerferien tilbragte vi på Åkerøya, sammen med pappa & co. Vi var der fra søndag til tirsdag. Iløpet av de få dagene la vi nok på oss 10 kg hver, p.g.a. all den gode maten Merete laget. ;) Det er mange år siden jeg var på Åkerøya sist, men forhåpentligvis blir det ikke like lenge til neste gang! Det er så deilig å være der, langt fra sivilisasjon, kjas og mas. Perfekt avslapping!


Eneste som mangler er øl! ;)

Far og datter

Nikolai og William koste seg stort på havet.
Ekstra morsomt var det med tilskuere. ;)

En "fesshompe"-baby! Ble helt vill da
jeg oppdaget den (altså, meg i kjent stil)...
Den er ca like stor som pekefingerneglen min.

Utsikten mot rullesteinsfjæra.
Fant mange fine slipte glass-skår der,
som skal pynte opp i leiligheten når vi
kommer hjem.

Pappa og Eirik mekker radiobil

William og Eirik i farta!

Hopp og sprett...

...og tjo og hei!

Meg i kjent stil. Jeg elsker å pille i fjæra! ;)

Eirik og voffsen koser seg på svaberget

Årets andre fotbad!

Eirik har ferie :)


Det er ARTIG å kjøre ATV!

Tre morsome karer

Nydelige Åkerøya!

1 kommentar:

Camilla Simone sa...

Så hærlig med ei egen ferie øy. Blir ikke så reint lite misunnelig. Men vi kose oss verre i Tromsø da.