Daisypath Anniversary tickers

mandag 6. juli 2009

Feriegjester

I går fikk vi besøk av Pelle og Buffy. De skal være her i ca. 14 dager, mens matmor og matfar er på ferie. Det tok ikke så lang tid før de slo seg til ro, og etter å ha kattesikret leiligheten kunne vi alle slappe av.
Av en eller annen grunn mjauer Pelle noe helt infernalsk hver gang han går inn på kjøkkenet. Vi vet ikke om det er fordi han vet at dette er et rom der vi mennesker oppbevarer mat, eller om det er fordi han ser sitt eget speilbilde i skapfrontene. Morsomt er det uansett.
Vi har passet Buffy før, og da var hun generelt sett ganske sky og holdt seg helst i hulen sin under sofaen. Nå er det derimot andre boller. Jeg har aldri sett henne så tøff før! Men Eirik ble litt engstelig da han sto opp i dag og ikke kunne finne henne noen steder. Vi ble advart om at hun kan åpne dører, men det skal vel godt gjøres at hun kan lukke dem også!? Det sto ingen dører åpne, men katta var borte. Til slutt fant han henne, på en ganske genial gjemmeplass. Han ringte meg da jeg sto opp, og lurte på om jeg hadde funnet henne, og jeg må innrømme at jeg måtte lete ganske godt for å finne henne jeg også.

Peller slapper av i sofaen sammen med meg

Buffy har full oversikt fra kontrolltårnet!

Hvor er pusen?

Hmmm...

Titt-tei!

1 kommentar:

Camilla Simone sa...

heldiggrisa som har pusi å kose med. Vi har tre hunda som e kosesyk, men det e bare ikke det samme;o)