Daisypath Anniversary tickers

tirsdag 12. mai 2009

En begivenhetsrik søndag

Søndag formiddag hadde jeg x antall ubesvarte samtaler fra min eldste lillebror, Morten. Han ringer meg ikke så alt for ofte, så jeg ble litt urolig. Men da jeg ringte opp igjen fikk jeg virkelig gledelige nyheter; jeg skal bli tante!!! Morten og hans forlovede, Rita, venter barn en gang til vinteren. Rita skal til legen på tirsdag, så da får vi vite mer nøyaktig når. Jeg har allerede begynt å glede meg til å shoppe babyklær! ;)

Gratulerer så mye Morten & Rita!

Pappa Morten og mamma Rita

Sent på søndagsettermiddag fikk vi besøk av den kommende bestefar Atle, og Sture. De kom kjørende oppover med vitrineskapet vi har arvet etter bestefaren til Eirik. Jeg er ikke sikker på om det blir stående der vi har plassert det, men det var en glede å få det i hus!

Siden det ikke er hver dag man blir tante, onkel og bestefar måtte vi feire litt, så vi tok oss en liten tur på Rorbua. På mandag var det (manne)shopping i byen og i Giæverbukta. Etter all shoppingen lagde Eirik en nydelig middag til oss. Bestefar Atle og Sture vendte nesen hjemmover i formiddag. Tusen takk for besøket! Det var kjempekoselig å ha dere her. :)


1 kommentar:

Anonym sa...

Gratulere så masse. Så spennende.