Daisypath Anniversary tickers

lørdag 2. mai 2009

Eksamenslesing

This is how to do it!

I dag er det helt fantastisk vær; sol fra skyfri himmel og varmt. Når jeg da er så uheldig å måtte lese til eksamen får jeg gjøre det beste ut av det. Mens andre sitter på kafè og nyter sola med venner, sitter jeg på verandaen og nyter sola med pensumlitteratur. Det er faktisk ikke så verst... ;)

Ønsker alle en strålende flott lørdag,
og husk å stemme på Team Jørn i kveld!

(Dette er en ostekake, for dem som ikke skjønte det...)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Uff, kjenner den svarte samvittigheita over mitt skulearbeid kom snikande med ein gang eg såg overskrifta di...
Held på med siste semester i mi vidareutdanning, og har ei oppgåver som skal leverast inn 12 mai...
Men det er jo så fiint VÆÆÆÆR!!
He he, morsom den ostekaka di:0)
God lesehelg, klem

Anna sa...

ostekake had vært fenomenalt godt nu..menne...ka i all verden e "team jørn" om æ tørr spør??