Daisypath Anniversary tickers

mandag 24. august 2009

Nytt møbel!

Denne flotte hyllen kjøpte jeg på torsdag, i en butikk som jeg aldri har turt å gå inn i før. Selvsagt har jeg klart å glemme navnet... Uansett, jeg har bare vindushoppet der tidligere, fordi jeg regnet med at prisene var ganske stive. Men siden jeg nå har blitt voksen og tjener ordentlige penger, tenkte jeg at nå kunne jeg i alle fall gå inn og se. Og det angrer jeg ikke på! Det var som å komme til himmelen! De hadde utrolig mye fint, både innen møbler og interiør, og prisene var slett ikke ublue. Det fine er at de ikke har så mange av hver ting, så det blir litt eksklusivt å handle der. En stor bonus er at de er utsalg for Designers Guild. Jeg fant mange nydelige tapeter fra Designers Guild da vi pusset opp, men det fantes ingen utsalg i nærheten. Nå kan jeg kjøpe både tapeter, møbler og mer. ;)

Ingen kommentarer: