Daisypath Anniversary tickers

søndag 23. august 2009

9 års dag

I dag har Eirik og jeg vært kjærester i ni år. Vi bruker å tulle med at stahet er årsaken til at vi har klart å holde sammen i så mange år. Det har kanskje hjulpet på når vi har møtt en hump i veien, men for meg er den virkelige årsaken at jeg har funnet mannen i mitt liv. Du er min beste venn Eirik, og en fantastisk kjæreste! Det er vanskelig å finne de rette ordene for å beskrive hvor mye du betyr for meg, men jeg håper at du vet hvor mye jeg elsker deg. Jeg er din, til evigheten og forbi!

3 kommentarer:

Camilla Simone sa...

Gratulere så masse med 9 år i lag. Det e jo litt av en prestasjon!

Renathe sa...

Tusn takk :)

Som dagene går sa...

Dere fortjener en STOR gratulasjonsklem fra en ukjent blogger!(som også bor i nord)