Daisypath Anniversary tickers

torsdag 20. august 2009

Se min kåpe!

I dag kjøpte jeg meg en nydelig kåpe på M.A.S. Vi la merke til den i butikkvinduet da vi gikk en liten kveldstur forrige helg. Lise og jeg gikk på en liten kikkerunde i butikkene i dag, siden de hadde langåpent. Og da måtte jeg bare inn å prøvde den! Det skal være fin-kåpen min, og jeg skal vokte den som gull!
Den siste tiden har det kommet mange nye butikker til byen, og til min store glede oppdaget jeg at Accessorize har åpnet på Nerstranda! Jeg fant i alle fall seks vesker jeg har lyst på + div. smykker. Så nå er det bare å begynne å spare! ;)

3 kommentarer:

Camilla Simone sa...

Din heldiggris! Vil å ha ny jakke:o(

Camilla Simone sa...

Så jakken i vinduet på MAS i går og wow den e jo heilt nydelig. Virkelig et godt kjøp.

Renathe sa...

I know! ;) Gleda mæ tell å bruk den!!! Trur den ska bli innvia når vi fer tell Berlin.