Daisypath Anniversary tickers

lørdag 14. mars 2009

Fryd og gammen!

Jeg vet at man ikke skal glede seg over andres ulykke, men jeg klarer ikke annet enn å være lykkelig over opphørssalget på Fryd. Som student, med huslån, er lommeboka og minibankkortet ofte bunnskrapt, men når det er 50% avslag kan man jo unne seg litt ekstra. ;) Det kan høres ut som en klisjé, men da jeg gikk nedover gata med handleposen min, skinte sola ekstra varmt og småfuglene kvitret. Bildet viser bare vårt fantastisk nydelige tannbørsteglass (vårt første faktisk!), for det er en mulighet for at de resterende tingene jeg kjøpte blir gaver.

1 kommentar:

Anna sa...

heihei

du får si ifra når æ bevege mæ heimover(les:desember mest truli), så kan æ sende putetrekkan te dæ. kjøpte di her i byen. tenkte d gjor sæ me litt farge! :)

ellers så e ailt utruli my bedre. æ e mæsjøl igjen. har ikkje heilt vært d di siste månedan. så d e godt å vr telbake! :) syns nu forrestn at et besøk had gjort sæ, om dåkk får mulighet!! ;) hint hint!