Daisypath Anniversary tickers

torsdag 25. september 2008

Fremgang på kjøkkenet

På tirsdag, 23. september, jobbet Sture og Eirik i leiligheten. Jeg lå hjemme på sofaen og pleiet mitt syke legeme. :( Det var utrolig kjipt! Men det er jo typisk å få influensa når man har fri fra skolen. Uansett, de fikk begynt på kjøkkenet. De har stiftet opp byggplast på ytterveggene, snekret rammeverk og fikk skrudd opp den første veggplata. Problemet var bare at Eirik hadde kjøpt feil type skruer, så det ble med den ene. ;) Eirik jobbet på Elkjøp hele onsdagen, pga han hadde låsing, så Sture var alene i leiligheten å jobbet. Jeg er spent på å se hvordan det ser ut! Det føles i alle fall godt å vite at vi har begynt på noe konstruktivt! :) Og Sture mener at de skal klare å gjøre seg ferdige i dag. Så da kan helga brukes til spakling og maling av kjøkkenet! Jeg gleder meg!!! :D


Her ser dere byggplasten og rammeverket.
Vi planlegger å lage et lite barbord mot spisestua.



Her er den første veggplata på plass!
(I alle fall delvis...;) It feels so good!

Ingen kommentarer: