Daisypath Anniversary tickers

søndag 21. september 2008

Endelig noe positivt

Etter all rivinga har vi begynt å bli litt deprimerte. Uansett hvor mye vi jobber ser vi ikke resultater som kan indikere at vi begynner å få ting på plass. Det er dessverre bakdelen med riving. MEN i helga har vi fått startet på den litt mer positive oppussings delen! Lise, Eirik og jeg har pusset og spaklet veggene i stua og på soverommet, banket inn spiker og vi har startet på malinga!


Eirik ville prøve å male den ene veggen i stua,
for å se om vi virkelig måtte ha strier. Det må vi...
Men det ble ganske lyst og koselig i stua! ;)


Lise og jeg har middagspause. Rett over veien ligger
Shanghai Wok (en kinaresturant), så vi sprang bort
og bestilte takeaway. Se så koselig vi har det på kjøkkenet!


Her maler jeg taket på soverommet. Hvilken forskjell!!!
Jeg kjente at jeg ble i bedre humør, etter hvert som den
eggeskall gule fargen som var forsvant.




Avslutter med noen bilder av det gamle badet...
Eirik har revet tak, vegger og gulv. Det skjulte
seg litt av hvert bak platene, for å si det sånn. Men
det gamle taket, på det nederste bildet, var jo ganske fint!

1 kommentar:

Havfrua sa...

Kor flink dokker e. Gler mæ til å kom å se.