Daisypath Anniversary tickers

mandag 16. juni 2008

Kunstutstilling


I dag har vi siste eksamen, en kunstutstilling av alt vi har gjort i forming dette året. Det var kjempespennende å se hva de andre hadde gjort, spesielt FLU-S. Det var mange imponerende kreasjoner, så nå blir det spennende å se hva karakteren blir! Den får vi på onsdag. Jeg er ganske fornøyd med det jeg har fått til, så jeg krysser fingrene for at sensor synes det samme. ;) I tillegg var det en spesiell opplevelse å se skulpturen min i ferdig stand. Den er jeg kjempefornøyd med, om jeg får si det selv. Under har jeg bilder av utstillingen til Ellen og Lise. Kjempeflott chickas! Dette kommer til å gå så det suser! ;)

2 kommentarer:

Havfrua sa...

Kor flenk dokker e. Dette må gi bra karakter. Arti å se de forskjellige løsningan hver enkelt har gjort på samme oppgave.

Renathe sa...

Tusn takk! :) Vi håpa d bæste! :)