Daisypath Anniversary tickers

tirsdag 3. juni 2008

D-day! :D

Endelig, endelig, endelig!!! Dagen vi aldri trodde skulle komme er endelig her! I dag er vi, FLU 2, ferdig med de skriftlige eksamenene! De aller fleste endte opp med en invalidisert skrivehånd, men med et bredt smil om munnen når oppgaven var levert. Stemningen var usedvanlig god utenfor K-bygget, kanskje bedre enn den noen gang har vært!? Jeg skrev 13 sider, noe jeg ALDRI har gjort før, så jeg er ganske fornøyd. (Og senere viser det seg at vi har fått flyttet kontraktskrivermøtet til 13.juni. Tilfeldig?;) Og i motsetning til etikkeksamen har jeg ingen intensjoner om å sette meg ned å lese gjennom besvarelsen...
Etter at vi var ferdig satt en liten gjeng i røykeskuret og drakk kaffe og pratet. Kjempekoselig! Så dro Lise og jeg til byen, for å gjøre litt rekognosering før shoppingen i morgen og for å ta en seiers-øl. Vi (jeg?) fant masse fint, og skulle ønske jeg hadde tusen millioner kroner! Typisk... Men noe fint skal jeg vel unne meg, det er jo tross alt til premierefesten til Sex&Singelliv-filmen! :) Etter en øl på Solid fant vi ut at det var best å ta det litt rolig. Det er utrolig hvor påvirket man kan bli av én øl! Det gjelder bare å være sliten nok i hodet... ;) Tusen takk for en hyggelig ettermiddag Lise! :)
Eirik og jeg dro for å spise middag på Tangs, før vi dro hjem og benket oss forann tv og pc. Nå skal jeg bare nyyyyyte resten av dagen i ro og mak. For selv om jeg er ferdig med de skriftlige eksamenene har jeg ikke tenkt å ligge på latsiden! I morgen er blir det, som tidligere nevnt, heftig shopping. På torsdag skal vi møtes på skolen for å gjøre ferdig noe av grupperarbeidene i forming + at jeg skal vaske rundt leiligheten. På fredag skal jeg på premierefest. På lørdag og søndag skal jeg sove (og rydde opp etter Eiriks fyllekalas), og så er det praktiske eksamen i drama og musikk...

Ingen kommentarer: