Daisypath Anniversary tickers

torsdag 26. juni 2008

Hurra for meg som fyller mitt år!

I dag blir jeg 25 år. Gud, det er merkelig! Jeg er halvveis til 50!!! Snart pensjonist! ;) Siden jeg skal jobbe fra 15.45 til 22.30 blir det ikke en spesielt morsom bursdag. Eirik dro på jobb tidlig i morges, så jeg har vært helt alene på selveste bursdagen min! Stakkars meg... Men jeg våknet opp til ni gratulasjonsmeldinger, og flere har tikket inn i løpet av dagen, + at jeg har fått flere telefoner, så det har egentlig ikke vært så ille. I tillegg har Eirik gratulert meg med dagen i alle fall tre ganger siden klokken ble 12 i natt. :) Tusen takk til dere alle sammen! Dere har gjort dagen min så utrolig mye bedre! :D Nå skal jeg bare kose meg og spise et stykke sjokoladekake, før jeg tusler meg bort på jobb.

1 kommentar:

Havfrua sa...

Gratulerer med dagen. Se på bloggen min. Klæm fra mammaen din som e så glad i dæ.