Daisypath Anniversary tickers

onsdag 18. juni 2008

Ellen og Renathes grillpiknikk



Da jeg endelig våknet i dag skinte sola fra skyfri himmel, og det var ingen tvil om at jeg måtte komme meg ut i finværet. Så jeg innstalerte meg på plenen og ringte til Ellen og Lise. Uheldigvis hadde Lise allerede lagt planer med en annen venninne, så hun kunne ikke være med. Og det var nok ekstra surt for henne, siden hun i lengre tid har gått å fantasert om en piknikk. Ellen og jeg koste oss med grillet hvitløkspølse og vanlig grillpølse med lompe, pølsebrød, potetsalat og rødbrus. Til dessert spiste vi kiwi og lovehearts. Vi satt ute å prata "sjit" og kosa oss til klokken var rundt 21.00, da begynte det å bli litt kjølig. Vi avsluttet kvelden med CSI og litt mer sjitprat på verandaen. Tusen takk for en kjempekoselig dag Ellen! :)

Ingen kommentarer: