Daisypath Anniversary tickers

tirsdag 21. oktober 2008

Sorte orm

Renathe, hudormdreperen! Ok, innrømmer at dette er et litt småekkelt innlegg, men føler at det er en såpass merkelig opplevelse at den må deles med andre. I dag bestemte jeg meg for å teste ut Nivea Visage Refining Clear-up Strips. For det første lukter det mygglys av disse stripsene. Det er i grunnen merkelig nok i seg selv å klistre noe slikt i ansiktet, for så å gå rundt med det i 15 min. Det positive er at det minner meg om sommeren. Men det mest merkelige er at hele ansiktet mitt er stivt. Jeg kan ikke gjøre noe som innvolverer å bevege munnen, nesen eller pannen. Det må være slik det føles å ha botox!


Slik ville jeg sett ut, om jeg hadde hatt ansiktet full av botox
(minus de hvite lappene selvsagt).

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hvor kjøpte du de? Kanskje jeg også skulle drepe noen hudormer:P
Mygglys lukter godt^^

Renathe sa...

Jeg kjøpte dem på Cubus, kan også kjøpe dem på Lindex, H&M, parfymerier og sikkert på noen matbutikker også. OBS! Ikke bli redd om det begynner å klø litt etterpå. Bare husk på å smøre med fuktighetskrem, så går det over. Jeg fikk litt panikk... ;) Men venninna mi hadde også opplevd det, uten varige mén. ;)

Lise sa...

hihi:P
Den samtaln i går va virkeli priceless:P