Daisypath Anniversary tickers

tirsdag 14. oktober 2008

BAD!!!

I dag har vi vært i møte med Totalrenovering, for å bestemme hvordan badet vårt skal se ut. Sist vi var i leiligheten fikk jeg en veldig god ide, som innebar en litt stor endring på utformingen til badet. Vi var veldig bekymret for om det var gjennomførbart, pengemessig, men det ser ikke ut til å bli et problem. Vi er superhappy!!! :D Badet vårt blir det fineste i hele Tromsø!
I tillegg fikk vi god hjelp til å finne innredning, noe jeg har slitt med i flere uker. Jeg har vært på randen til galskap, siden ingen brosjyrer eller forhandlere har kunne gi meg det jeg vil ha. Men på en-to-tre hadde vi funnet innredningen. Og jeg fikk faktisk skryt for at jeg hadde så klare meninger om hva jeg ville ha (og for at jeg hadde tegnet skisser og funnet frem navn og nr på ting vi ville ha)! For å "tåppa heila dritn" så hadde snekkeren faktisk begynt i morges! Vi kunne ikke vært gladere! :D

3 kommentarer:

Lise sa...

hihi;)

Anna sa...

d får'n si, ja dåkk har vel meir enn nok å gjør nu for tida. tja, ska nok kom innom så snart tida tillate ;) ska nok ut på en liten rail tur igjen nu ja, må jo te en gang iblant, treng jo ferie fra alt mas å kjas, så nu bli d full "rai rai" i østblokk! ;) hils brodern

klems

Kristina sa...

får vi se bilda snart? Vente i spenning:) :)befxg