Daisypath Anniversary tickers

torsdag 24. april 2008

Trøtt som en alke

I dag var jeg på skolen fra kl 07.50 til kl. 18.30. Ellen, Lise og jeg satt på forminga og jobbet med diverse som må være klart til eksamen. I tillegg fikk jeg ordnet en del ting til musikkpermen min. Da jeg kom hjem klipte og limte jeg alle sangene på farget papir. Det ble ganske pent! Men jeg er dessverre ikke halvferdig... Uansett var det greit å ha noe å henge fingrene i, siden jeg har strevd med å holde meg våken i hele kveld. Eirik har vært på jobb i hele dag siden han har personalmøte nå i kveld. Så jeg har ingen til å holde meg med selskap heller. Skal prøve så godt jeg kan å holde meg våken til han kommer hjem.
I morgen skal klassen på besøk i Karmel klosteret! Siden det er rett ned i veien her har jeg sett det fra utsiden ganske ofte, så det blir spennende å se hvordan livet på innsiden arter seg. Vi skal delta på nattverdsgudstjenesten kl 09, og etterpå skal vi prate med en av nonnene. Jeg har gjort litt research på hjemmesiden deres (http://karmel.katolsk.no/) og ble både imponert og overrasket!
I morgen kommer Jan Erik og William på helgebesøk. Gleder meg! Det kommer nok mer om det etterhvert.

Ingen kommentarer: