Daisypath Anniversary tickers

torsdag 26. november 2009

Syk = kjedelig...

På lørdag våknet jeg kl 06.55 på grunn av smerter i kroppen og at jeg var varm. Frem til mandag var jeg ganske sjaber, med feber og verk i hele kroppen. Typisk influensa, men tviler sterkt på at det var svineinfluensa! Uansett vil legen at jeg skal være i "karantene" til og med fredag. Problemet er at jeg følte meg helt fin allerede på tirsdag! Jeg var bare litt sliten, noe som ikke er så rart når man har sløvet på sofaen i tre dager. Så nå sitter jeg her og dør laaangsomt av kjedsomhet... Jeg har rundvasket leiligheten, sortert og ryddet bort alt som ble lagt under senga da vi flyttet inn, laget tre katteleker, vasket kriker og kroker på badet med tannbørste, blitt avhengig av å se "Hundeviskeren" og "Ugly Betty", trent apport med Pusi, og satt på oppvaskmaskinen selv om den ikke var full... What to do now???

Ingen kommentarer: