Daisypath Anniversary tickers

mandag 1. juni 2009

Det lurer jeg på...

Dette er sikkert ingen revolusjonerende tanke, men jeg må dele den med verden uansett. Kan det være mulig at "Take on me" av AHA egentlig handler om/er skjult reklame for kondomer? Ikke at jeg skjønner hvorfor de må drive skjult reklamering, men kanskje det var et dårlig forsøk på sånn som de driver med i USA; skjulte budskap som trenger inn i underbevisstheten og får deg til å gjøre ting. Men uansett, tilbake til poenget. Om man hører på teksten, så kan det jo kanskje være noe i min teori? Teksten er jo ganske meningsløs i seg selv, i alle fall refrenget (som også er det eneste jeg kan av teksten) så da må det jo være en dypere, skjult mening... "Take me on (...) it's so much better to be safe than sorry (...) I'll be gone in a day or two". Altså de oppfordrer til å bruke kondom når man har one night stands, mens man er på ferie/den du har sex med er på ferie. I rest my case.

2 kommentarer:

Unknown sa...

He he, ein revolusjonerande
tanke Renate;0)
Må gruble litt på den der...
Ha ein fin dag, klem

Lise sa...

hahaha, æ må no flir t dæ, å lure litt på om d e nåkka i den tanken:P