Daisypath Anniversary tickers

fredag 29. mai 2009

Holy cow, for en dag!

I dag hadde vi praktisk eksamen i musikk og drama. Det var utrolig morsomt! Jeg synes det gikk veldig bra, og jeg koste meg gjennom hele forestillingen. Responsen fra barnegruppen var helt super, og kommentarene fra sensoren og læreren var gode. Nå må vi bare vente på karakteren. Siden det er helg og en helligdag får vi den ikke før på tirsdag. Men uansett hvilken karakter jeg/vi får er jeg fornøyd med innsatsen vår, så det spiller ingen rolle egentlig.

Nå er det bare én eksamen igjen; muntlig i pedagogikk. Jeg gruer meg litt til den, men det skal vel gå bra. Ja, og så gjenstår det å se om jeg står på norsken og den skriftlige i musikk og drama... Tvi tvi, sier jeg bare!

1 kommentar:

Unknown sa...

Så kjekt når ein sit at med ei så god kjensle etter eksamen, og faktisk merkar den gode responsen!!
God pinsehleg til deg og eg er sikker på at eksamensresultatet vert strålande:0)
Klem