Daisypath Anniversary tickers

mandag 6. april 2009

Påskevask

Det tok sin tid å komme i gang, men nå har jeg endelig fått unna rundvasken. Bortsett fra på badet... Men det tenkte jeg at min kjære skulle få gleden av å gjøre. Det er jo viktig å dele! ;) Fant ut at alt ble så mye lettere hvis jeg satte på Alanis Morissette og drakk litt vin underveis. Så det er absolutt å anbefale, om det skulle være flere der ute som sliter med å få vasken unnagjort.

Denne påska skal vi være i Tromsø. Det er første gang vi ikke drar hjem til familiene våre i Vesterålen, så det blir litt rart. Men vi planlegger å gjøre det beste ut av det, slik at vi får en storslott bypåske. :) Vi har allerede startet med taco-kveld hos Veronica & Håkon, museumsbesøk med Veronica og Sofie, og en deilig "påsketur" fra museet og hjem.

I helga var vi blandt annet i byen for å handle påskepynt. Siden vi har feiret påske hos familiene våre har vi ikke hatt bruk for så mye dill og dall, men nå hadde det jo vært litt koselig. Til min store fortvilelse er det jo nesten ingenting å få kjøpt, med mindre man skal ha servietter, lys eller duker. Hva er det for slags opplegg?!? Det eneste jeg har fått kjøpt er gul decosand og en pakke med gule fjær. Potensielt kan det ende opp med å se ut som at vi har ribbet påskekyllinger og begravd dem rundt omkring i leiligheten. ;)

Da gjenstår det bare å ønske alle en riktig god påske!

1 kommentar:

Camilla Simone sa...

God påske til dæ. Synes ribba kylling og begravelse høres fint ut. Blir gøy med bypåske. Vi rømme på landet for noen dager, sånn at foreldra, tante og slekt. Vi ses.