Daisypath Anniversary tickers

fredag 9. januar 2009

Bryllup!

Vi har så smått begynt å tenke på bryllupet vårt. Det er utrolig mye som må vurderes at jeg blir helt svett. Jeg har så utrolig lyst til at det skal være 23. august 2010, for da har vi 10 års dag! Uheldigvis er det på en mandag, og da har prestene fri... Og skal vi gifte oss hjemme er sorenskriveren helt utelukket, orker ikke to timers kjøretur til og fra vielsen. Blæh!
Benne og jeg satt å så på årets kolleksjon av brudekjoler og selskapskjoler hos Agape. Må innrømme at 2008 var et bedre år... Den kjolen jeg virkelig vil ha er ikke å få tak i lengre, i alle fall ikke ubrukt. Kanskje like greit, den var jo litt dyr... ;)
Lurer litt på om jeg skal lage en bryllupsblogg etterhvert. Et vennepar av Benne&Jørn har gjort det, og det var i grunnen ganske stilig. Hmm... Se hva som skjer!

3 kommentarer:

Lise sa...

Åååååh:) så koseli:)

Havfrua sa...

det er jo så søt at du vil gifte deg på den dagen, du jeg kan senne deg noen hint på mobilen om brude kjoler jeg har det jeg fikk det i dag :) men noen er på et ark :) du må si vest jeg skal få flere brudekjoler men ikke si det til eirik for at han skal ikke se kordan du ser ut vest de finnes så og vest du vil ha de.

Med hjertelig hilsen

Ingrid

Camilla Simone sa...

Vil jo si at 21 august er et godt alternativ. To dagers forskjell er ikke særlig mye;o) Lag gjerne bryllupsblogg, spennende å se hva du tenker rundt det hele. pluss at en kan komme med tips og vendigner.

Go helg og stor klem