Daisypath Anniversary tickers

søndag 28. desember 2008

Tilbake i Tromsø



I kveld kom vi tilbake til Tromsø, etter en snartur hjemme hos foreldrene våre. Det var trasi å dra hjem så snart, men vi har en gammel leilighet vi må vaske og en bod vi må tømme. Heldigvis skal Benne hjelpe oss. Tusen takk snuppa!!! :)
Vi var bare i Vesterålen fra tirsdags kveld til søndags morgen, og i løpet av den tiden klarte vi begge å bli syke. Hele familien min hadde omgangssyke og/eller influensa etter tur, så dermed ble jo også Eirik smittet. Heldigvis ble ikke jeg så hardt rammet. Tror jeg... Føler meg enda ikke tipp-topp, men jeg håper jeg våkner i morgen og er frisk og rask.
Til tross for alt nevnt ovenfor var det kjempekoselig å være hjemme, og det var trist å dra igjen. Savner mammaen min... Snufs! ;) Men forhåpentligvis kommer de oppover på besøk om ikke så alt for lenge.
Ønsker alle en flott romjul!

1 kommentar:

Havfrua sa...

Savner deg også, pøna. Kjempekos å ha dere hjemme. Men vi sees snat igjen vist alt går etter planen min. Gla i deg, smask og mammaklem.