Daisypath Anniversary tickers

tirsdag 9. desember 2008

Oppdatering fra leiligheten

Her kommer en liten oppdatering fra leiligheten. Nå er de fleste store tingene gjort, så nå virker det som om alt går veldig sakte. Før så vi store endringer, mens nå må vi gå rundt å lete for å se om vi finner noe håndtverkerene har gjort. På fredag var Eirik og jeg en tur å fikk gjort unna litt maling. Søndag la Eirik siste rest av tapet i stua, mens jeg malte det andre strøket med maling. Mandag malte jeg siste rest av soverommet vårt, og etterpå la Eirik og Bernt nytt gulv der. Det hjalp veldig å få nytt, fint gulv. Tror nok jeg skal klare å holde ut og sove der nå.


Fargeforskjellen i taket (i gangen). Til venstre er fargen vi maler,
til høyre er den ekle fragen som var fra før. Bildet yter ikke
virkeligheten rettferdighet, men tro meg når jeg sier det var ille!
Jeg beklager om jeg tråkker på noen tær når jeg sier dette,
men eggeskallgult er en GRUSOM farge!!!



Det var utrolig deilig å få malt taket i gangen!


Fargeforskjell på veggene (i gangen). Bildet er ikke så bra, men det var
like ille som i taket.


Soverommet vårt er ryddet og klart til å få nytt gulv!



Eiriksen legger tapet med godt humør.


Bernt og Eirik i fyr og flamme! Det var fort og godt gjort.
De har blitt ordentlige mestere på å legge klikk-gulv.
Tusen takk for hjelpen Bernt!


Se så fint gulv! :)


I dag fikk vi en gledelig overraskelse på kjøkkenet!
Det første lyset er montert i leiligheten.

1 kommentar:

Havfrua sa...

Dettan blir supert. Klæmz