Daisypath Anniversary tickers

søndag 20. mars 2011

Fineart - ditt kunsthus


Den siste tiden har jeg lest mye i forskjellige norske interiørblader. Det er helt fantastisk å kunne drømme seg bort i de kreative, stilfulle og sjarmerende hjemmene som presenteres. Jeg plukker med meg ideer og tips fra den ene og den andre stilen, og fantaserer om hvordan det kunne passe inn i leiligheten vår. Noen ganger må jeg til og med dikte opp ett helt nytt hus for å få stilen til å passe, og for å få plass til alt. Ja, det er deilig å kunne dagdrømme seg litt bort!
I ett av bladene kom jeg over et bilde jeg falt helt pladask for, så jeg måtte bare finne det på nett. Dermed kom jeg over siden Fineart. Her finner du ALT og mer til, i alle prisklasser. Jeg har nok bare skummet fløten, for det er så utrolig mange artister og kunstverk. Hvis du ikke finner noe du liker her tror jeg du må være ganske sær. Jeg anbefaler å ta en titt, om ikke annet så for å drømme deg litt bort.

Ingen kommentarer: