Daisypath Anniversary tickers

lørdag 30. august 2008

Muff-muff-muffins!


I morgen skal vi begynne rivinga av pipa. Mange av våre venner
stiller opp for å hjelpe, så for å vise litt av vår takknemlighet
har jeg bakt muffins som de kan kose seg med underveis.


I tillegg har jeg bakt blåbærmuffins for første gang.
Hadde helfrosne blåbær i fryseren, så jeg tenkte jeg skulle prøve.


Møtte på et lite problem underveis, da jeg glemte å tenke på at
blåbærene faktisk opptar litt plass i formene... Etter et par minutter
i ovnen begynte muffinsene å renne ut av formene, som små vulkaner!


Men selv om utseendet ikke ble helt perfekt, så smaker de helt
fantastisk (om jeg får lov å si det selv...)! Jeg har bakt 24 av hver sort,
og jeg håper det blir nok til alle for jeg har ikke mer bakepulver igjen.

Ingen kommentarer: